Продавець ICarShop - Автомагазин Номер Один розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
438 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:30 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

Автомагазин ICar shop | Автомагазин Номер Один в Україні |
+380 (67) 373-45-21
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Упродовж 14 днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови: — товар не введений в експлуатацію й не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. - товар повністю зберіг товарний вигляд; — товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки та заводське маркування. Процедура повернення/обміна товару належної якості: - Зателефонуйте на номер +380 (67) 373-45-21 і повідомте про намір повернути оплачений товар; — відправте нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару Відділення Нової Пошти No1, г. Дрігзвичай Отримач Хомяк Марко Міхейловий, номер телефона +380672625064 Повідомте на електронну пошту reklamaicar@gmail.com - No8197 відправленої посилки - No банківської картки для повернення вартості товару - модель товару, на яку хочете обмін — після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або відправляємо інший товар упродовж трьох робочих днів. Вуслуги перевізників відбуваються завдяки покупцеві. Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості Ми ретельно перевіряємо товар перед відправленням, але все ж не унеможливлюємо брак. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти впродовж 14 днів від дня отримання. Процедура повернення/обміна товару Ненаддійної якості: -зателефонуйте на номер +380 (67) 373-45-21 і повідомте про намір повернути оплачений товар; — відправте нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару Відділення Нової Пошти No1, г. Дрігзвичай Отримач Хомяк Марко Міхейловий, номер телефона +380672625064 Повідомте на електронну пошту reklamaicar@gmail.com -Після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або відправляємо інший товар. Вуслуги перевізників відбуваються завдяки продавцю. Повернення засобу відбувається після отримання товару продавцем упродовж 3 робочих днів. Повернення засобів відбувається на мапу або грошовому переводі в відділення логістичних служб. Увага, товари, що йдуть на розріз, як-от: автолін, килимин на основі карпету, тканини, шкірозамінник, шкіра, алькантара — не підлягають поверненню.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner